-
Універсітэт
224016, Рэспубліка Беларусь, г. Брэст, бульвар Касманаўтаў, 21
+375 162 37-00-96 (тэлефон)
+375 162 21-65-17 (тэлефон)
+375 162 21-70-53 (факс)
box@brsu.by -
Факультэты
-
Адукацыя
224016, г. Брэст, бульвар Касманаўтаў, 21, кабінет № 217/1
+ 375 162 37-01-27
marzans@brsu.by -
Навука
224016, г. Брэст, бульвар Касманаўтаў, 21, кабинет № 207
+375 162 21-66-86
nis@brsu.by
inovac@brsu.by - Абітурыенту
- Студэнту
- Замежным грамадзянам
-
Міжнародная дзейнасць
224016, г. Брэст, бульвар Касманаўтаў 21, вучэбны корпус № 1, кабінет № 117
+375 162 21-06-68 (тэлефон)
+375 29 21-06-115 (мабільны тэлефон)
int@brsu.by -
Паслугi
Семінар «Сацыяльна-псіхалагічны клімат у інтэрнатах студэнцкага гарадка як вынік узаемадзеяння ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу»
«Сацыяльна-псіхалагічны клімат у інтэрнатах студэнцкага гарадка як вынік узаемадзеяння ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу» – пад такой назвай 13 лютага ў нашым універсітэце прайшоў семінар па выніках маніторынгу сацыяльна-псіхалагічнага клімату і якасці выхаваўчай працы ў інтэрнатах студэнцкага гарадка. Сярод удзельнікаў семінара былі намеснікі дэканаў па выхаваўчай працы, загадчыкі і выхавальнікі інтэрнатаў студэнцкага гарадка, прадстаўнікі студэнцкіх саветаў інтэрнатаў.
Актуальнасць тэмы семінара ў сваім вітальным слове падкрэсліла прарэктар па выхаваўчай працы Таццяна Васільеўна Сакалова. Яна нагадала ўдзельнікам семінара аб важнасці сумеснай працы ў арганізацыі вольнага часу, пазааўдыторнай і прафілактычнай працы з навучэнцамі, якія пражываюць у інтэрнатах студэнцкага гарадка.
Педагог-псіхолаг сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай службы Наталля Сяргееўна Ануфрыкава агучыла вынікі маніторынгу сацыяльна-псіхалагічнага клімату і якасці выхаваўчай працы ў інтэрнатах студэнцкага гарадка. У сваім выступленні яна расказала аб задаволенасці навучэнцаў умовамі пражывання, арганізацыі побыту і правядзенні вольнага часу ў інтэрнаце, аб распаўсюджанасці сярод студэнтаў такіх негатыўных з’яў, як курэнне, алкагалізм і інш., адносінах да здаровага ладу жыцця, арганізацыі харчавання, асаблівасцях правядзення вольнага часу і інш.
У заключнай частцы семінара ўдзельнікі вызначылі прыярытэтныя напрамкі сацыяльна-педагагічнага і метадычнага суправаджэння выхаваўчай працы з навучэнцамі, якія пражываюць у інтэрнатах студэнцкага гарадка, і прапанавалі цікавыя формы арганізацыі працы ў гэтым накірунку.
Сацыяльна-педагагічная і псіхалагічная служба