-
Універсітэт
224016, Рэспубліка Беларусь, г. Брэст, бульвар Касманаўтаў, 21
+375 162 37-00-96 (тэлефон)
+375 162 21-65-17 (тэлефон)
+375 162 21-70-53 (факс)
box@brsu.by -
Факультэты
-
Адукацыя
224016, г. Брэст, бульвар Касманаўтаў, 21, кабінет № 217/1
+ 375 162 37-01-27
marzans@brsu.by -
Навука
224016, г. Брэст, бульвар Касманаўтаў, 21, кабинет № 207
+375 162 21-66-86
nis@brsu.by
inovac@brsu.by - Абітурыенту
- Студэнту
- Замежным грамадзянам
-
Міжнародная дзейнасць
224016, г. Брэст, бульвар Касманаўтаў 21, вучэбны корпус № 1, кабінет № 117
+375 162 21-06-68 (тэлефон)
+375 29 21-06-115 (мабільны тэлефон)
int@brsu.by -
Паслугi
МАРЗАН Сяргей Андрэевiч
Прарэктар па вучэбнай працы
Брэсцкага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А.С. Пушкіна,
кандыдат фізіка-матэматычных навук, дацэнт
Кантактная інфармацыя
|
Кароткая біяграфія
Нарадзіўся 19 лютага 1976 года у вёсцы Моталь Іванаўскага раёна Брэсцкай вобласці. У 1998 годзе скончыў матэматычны факультэт Брэсцкага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А. С. Пушкіна. У 1998–2002 гадах – асістэнт кафедры вышэйшай матэматыкі. У 2002–2005 гадах – аспірант кафедры тэорыі функцый Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта. У 2005 годзе абараніў кандыдацкую дысертацыю. У 2005–2007 гадах – дацэнт кафедры вышэйшай матэматыкі. З 2007 года – загадчык кафедры матэматычнага мадэлявання. У 2011 годзе прызначаны прарэктарам па вучэбнай працы Брэсцкага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А. С. Пушкіна. У 2014–2019 гадах – першы прарэктар Брэсцкага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А. С. Пушкіна. У 2022 годзе зноў прызначаны першым прарэктарам Брэсцкага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А. С. Пушкіна. У 2024 годзе заняў пасаду прарэктара па вучэбнай працы Брэсцкага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А.С. Пушкіна.
Навуковая дзейнасць
Аўтар каля 70 навуковых і вучэбна-метадычных работ. У кандыдацкай дысертацыі даследаваў пытанні існавання і адзінасці рашэнняў краявых задач для дыферэнцыяльных ураўненняў з дробавымі вытворнымі Рымана-Лiўвiля і Капуто.
Навуковыя інтарэсы
- Аператары дробавага інтэгра-дыферэнцыявання і іх прыкладаннi.
- Інфармацыйныя тэхналогіі ў адукацыі.